Mențineți actualizată Baza de cunoștințe a agentului AI funcție de modul în care utilizatorii interacționează și adresează întrebări.
Sunt două moduri de a actualiza Baza de cunoștințe introducând periodic răspunsuri mai bune.
Opțiunea 1: Tab-ul Tablou de bord
Când utilizați agentul AI în contextul Tabloului de bord, puteți să îi adresați o întrebare, să observați răspunsul iar apoi, dacă nu este unul potrivit, puteți da click pe butonul „Antrenează un răspuns mai bun” apoi introduceți răspunsul potrivit după cum considerați.
(Urmează o imagine)
Când faceți click pe butonul Salvați, întrebarea și răspunsul vor fi adăugate în secțiunea Întrebări/Răspunsuri din Baza de cunoștințe.
(Urmează o imagine)
Opțiunea 2: Tab-ul Conversații
Puteți monitoriza conversațiile pe care le are asistentul AI cu clienții și puteți pregăti răspunsuri mai bune și din această fereastră dacă va fi nevoie.
Acest lucru este util pentru că vă ajută să țineți evidența răspunsurilor date de agentul AI și care ar putea părea „nepotrivite” sau care pot fi îmbunătățite.
Când salvați un răspuns mai bun din această zonă, acesta este salvat și în secțiunea Întrebări/Răspunsuri din Baza de cunoștințe.
(Urmează o imagine)